måndag 1 februari 2010

Schnappis egentid

Hej, Schnappi här!
Idag var det min tur att göra något själv med Matte. Jag fick välja och då tog jag en sparktur.
Jag gillar när det går undan lite.
Eftersom Roper avgjort att jag inte längre höglöper fick jag springa lös. Oj vad jag sprang :-)

Matte använder sparken som en rollator när hon går. Mycket lättare än med krycka i snön.
Vi åkte upp mot Örsjön, där sandar de tack och lov inte.
Matte gick mestadels på väg dit men hem bar det utför. Hon stod och åkte i full fart och det gick undan trots all nysnö.
Själv fick jag jobba på ordentligt och nu ligger jag i soffan och myser.
Trött och nöjd.
Jo, vi tränade lite när vi var ute också.
Matte blir inspirerad av Marie, så jag fick stå och stå och stå, men det lönade sig;
- Godis och varsågod -

"Schnappi" Teddilyn´s Felicia

2 kommentarer:

  1. Kul att vi inspirerar ibland. Stå är lurigt tycker jag men vi övar oxå på. Dock har hundarna inte fått någon promis idag för jag har fått ryggskott... inte så kul men det är ju som det är, bara att gilla läget...

    SvaraRadera
  2. ÅNÅNÅN!
    :-( Inte kul.
    Hoppas du snart blir bättre.
    Maggan

    SvaraRadera