söndag 8 november 2009

Husses badanka


5 kommentarer:

  1. Ha, ha nu börjar det likna nåt! Husse och ankan får klart godkänt. Nu väntar vi bara på dig Bettan, i karet alltså!

    SvaraRadera
  2. Jag fick doppa mina tassar i en bunke med vatten när jag kom in.
    Hade bara lekt lite i granhäcken. Grävt och skuttat runt och så.
    Det var jätteläskigt men Matte sa att jag fick välja på det och en dusch. Så jag stoppade i tassarna en och en och sen var jag ren och fin!
    Bettan

    SvaraRadera
  3. Du har tur Bettan som är en hund med valfrihet! Själv åkte jag ofrivilligt in i duschen med buller och bång för ett par veckor sen när jag smetat in hela mig i bajs. Matte tyckte att jag borde ha tänkt på det innan jag rullade mig... överhuvudtaget tycker matte att jag borde tänka efter lite mer innan jag gör saker. Jag skäms ju som hund varje gång matte och husse kommer hem och jag har varit på bordet och stulit mat. I eftermiddags t.ex., då blev matte arg för att jag vält ner skålen med körsbärstomater och slukat allihopa. Jag la öronen tätt, tätt mot huvudet, sänkte huvudet och vågade knappt titta på matte och husse för att jag var så skamsen.

    Kramar
    Flisa

    SvaraRadera
  4. Ge dig inte Flisa. Om de ställer mat som man kan nå så ska man ta den.....här finns det aldrig en chans.
    Bettan

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt stöd Bettan. Jag håller helt och hållet med! Är de så korkade att de har mat på bordet så får de väl skylla sig själva. Men det är såååå jobbigt att skämmas när de upptäcker mina hyss. Då kryper jag nästan ur mitt glansiga och vackra skinn!

    Flisa

    SvaraRadera