tisdag 24 november 2009

Hundhimlen




Matte gråter, hon var in på Dexters sida och tittade i minneslunden och lyssnade på musiken.
Dexter som inte ens fick bli ett år pga upprepade meningiter.
Tur att han fick komma till just denna familj, Dexter son till Roper/Chelsea.

Vi vet hur familjen och speciellt denne tappre hund har kämpat.
Jag är så tacksam att de fattat beslutet att låta honom somna in.
Det krävs mod och kärlek för att fatta ett sånt beslut när ens vän lider men man vill ha honom kvar till varje pris - nästan.
Så Tack för att just ni köpte Dexter.

Kram på er från oss alla på Teddilyn´s kennel

3 kommentarer:

  1. Det gör så ont i Dexter mattes hjärta och tårarna bara rinner.
    Tack för att du funnits där för mig.

    //Dexters matte Mira

    SvaraRadera
  2. Åhhh så sorgligt. Gråter när jag läser detta och tycker väldigt synd om er.

    SvaraRadera
  3. Jag gråter så jag nästan går sönder när jag tittar i minneslunden, lyssnar på musiken och läser det fina som Dexters Matte skrivit.
    jetsetstexas.se
    Maggan

    SvaraRadera