torsdag 9 april 2009

MIN BROR.............Hm


Say no more.....
Blondin-Bettan

6 kommentarer:

  1. Små pojkar brukar gilla att klä ut sig i högklackat och smycken och så.
    Men Morris du är snart 2 år!
    Fast jag måste tillstå att du är mycket vacker.
    ok du får följa med till Blåkulla fast bara i år! ( Och såg inte till nån att du är av manskön)
    Syster-Yster/B-B

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Min matte säger att jag är metrosexuell och att det är coolt!

    MOrris

    SvaraRadera
  4. Jösses Morris, i dagens läge är allt okej vet du väl. Du är ju helt korrekt klädd med tanke på den där knepiga Påsken. Skulle kunna tänka mig en dejt till och med...

    Tassekram från Myran

    SvaraRadera
  5. Morris, du skulle platsa var som helst... på blåkulla, muslimskt bönemöte, kafferep på 50-talet, sälja polkagrisar tillsammans med Lotta på bråkmakargatan, i ökenstorm, regnrusk, snöslask och i gassande solsken. Du är helt rätt och en fantastiskt söt hund<3

    SvaraRadera