måndag 31 januari 2011

På besök hos Gina Tricot

Idag tog jag med mig Gloria och hälsade på i stallet hos min dotter Gina.
Hon har verkligen blivit stora damen. Jättefin!


Det fanns hästar överallt, jag är van men Gloria tyckte det var jättehäftigt!
Speciellt gillade hon hästbajset :-)

Jag tog täten och blev jagad av Ginas kompisar.
Superkul.








Gloria och Gina fann verkligen varandra igen.


Visst är de snabba småtjejerna men mig hinner de inte ifatt!



Så himla söt......
Det var en kort men rolig visit.
Matte hade lite ont så hon ville hem och vila.
Snart ska vi ta med Gina och Linn och hälsa på Marie och kennel Ceciklas.
Bettan 9barnsmor!








2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt ni ser ut att ha haft alla vovvarna och den lilla Havanaisen(??) är gudomlig. Vilket superhärligt liv hon fått lilla Gina <3 Det ska bli sååå roligt när ni kommer <3 /Marie

    SvaraRadera
  2. Gulliga lilla Gina som är så lik sin faster Flisa. :-)

    SvaraRadera