tisdag 11 januari 2011

Kalle Flygare Jr

Igår åkte vi och hämtade min bror som skulle ombesiktigas.
Han hade redan flyttat men nu skulle alla papper göras färdigt så då behövde han ett nytt intyg.
Jag följde med som moraliskt stöd :-)

Denna min broder är fd Gunnar Ekman, numera Kalle Flygare Jr.
Igår var han på sin första arbetsdag på sin Husses teaterskola.
När Kalle blir stor ska han bli Teaterdirektör!


Först åkte Matte och jag hem till Kalle och hans nya familj.

Vi busade som dårar!


De hade inget kravallstaket runt granen så nu (efter mitt besök) är det dags för julgransplundring :-)


I Kalles familj bor 3 barn. En pojke.

En flicka.

Och en till äldre flicka som inte var hemma. Hon var väl i stallet där "storflickor" mest är.

Vi hade i alla fall jättekul Kalle och jag och ska snart ses igen.

Thomas och Ann har härmed köpt sin 3:e Cardigan från Husse/Matte. Det tycker vi är roligt.

Gloria






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar