måndag 24 januari 2011

Klickerträning

Hej, Gloria här!
Idag har vi klickats hela gänget.
Schnappi har tränat "starter" (marschanträden) Minna och Bettan "stå" med utställningskoppel.
Jag och Gunvald har stått på bordet.



Gunvald tramsade och Matte var rädd att han skulle ramla ner.
Han stod så fint men så snart Matte backade för att ta kortet säckade han ihop.
Men han är helt trygg på bordet i alla fall.


Själv var jag mest intresserad av vad katterna gjorde.




Jag är också helt oberörd på bordet även om jag också tappar lite när Matte kliver ifrån.



Hi hi jag kom på att "korvförrådet" låg på skänken. Hoppade nästan upp!
Vi har vägt oss idag Gunvald och jag. Brorsan väger 10,2 kg och jag 9.
I morgon ska Gunvald till veterinären och besiktigas.
Sen flyttar han i helgen.
Då börjar min hårdträning säger Matte.
Gloria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar