måndag 30 mars 2009

Den döende ängeln


Husse kallade Matte för den döende ängeln.....Ser ni vilken fin gloria hon har!
Nu är Matte hemma hos oss och idag åker vi till Gottröra.
Husse ska skriva till Danderyd och tacka för det fina proffesionella bemötandet hon fick.
Det klagas över sjukvården idag men de vill ge en ROS till Danderyds akutmottagning.
Själv har jag tack och lov aldrig varit inne akut. Jag måste ta ett blodprov på Lahälls smådjursklinik när jag skulle DNA testas för PRA. Det var också ett bra bemötande jag fick...GODIS!
Ha en bra dag
Blondin-Bettan

5 kommentarer:

  1. Häftig bild! Tur att du är hemma igen Maggan och förhoppningsvis okej.
    En bra dag önskar vi er också!
    Myran & Matte

    SvaraRadera
  2. Men vilken snygg klänning. Du hade väl inte behövt köpa någon i Gävle, du hade bara kunnat göra som massor av patienter, stulit med dig klänningen hem.
    Du är hemsk Maggan, till och med i ditt sjuka tillstånd så tvingar du Leif att ta kort så du får blogga om det... din bloggoholic.

    SvaraRadera
  3. Yes, somliga gör vad som helst ...........
    Nej, det var faktiskt Leif som tog kortet för han tyckte att jag såg så gullig ut! Så det så!
    Maggan/ B-B

    SvaraRadera
  4. Personalen på Danderyds sjukhus är kanon! De blir nog väldigt glada om ni skriver till dom. De är nog mer vana vid ris än ros. Själv skickade jag en tulpanbukett till personalen på DS gynakut i vintras och de blev superglada och rörda, sa att det är sällan de får sån direkt och positiv feedback från patienter.

    Anna

    SvaraRadera