söndag 27 november 2011

Det sovs en massa här i Gottröra








Linnea hjälper till att adventspynta.






Kamoflagefärgad Gloria




Jag och min dotter Gloria sover på mitt favoställe.


Chili och Disco sover i gästsängen







Matte är arg för det bara krånglar när jag ska blogga. Hon kan inte hjälpa mig :-(
I alla fall är det en massa blandade bilder på sovande hundar och katter.
Minna blev överlycklig när hon fick den stora uppgiften att väcka Husse.
Inget lätt uppdrag men Minna gjorde sitt bästa och lyckades faktiskt.
Själv brukar jag hoppa upp i sängen och vrålyla i Husses öra. Kan lova att han vaknar :-)

Bettan 9 barnsmor

3 kommentarer:

  1. Jag önskar att mina corgisar också kunde vara så snälla och mysa med katter. Alice HATAR katter. Emil hatar katter när han är med Alice för det är så man ska göra,men om han och jag är ute själva bryr han sig inte den lille lättpåverkade pojken.

    SvaraRadera
  2. Mina valpar växer upp med katter.
    Louise hoppade in i valphagen när valparna var ca 6 veckor.
    De dök på henne men hon talade om vad som gällde ;-)
    Visst jagade de henne även efter det men de hade respekt för henne och lärde sig att katter sticks.....
    Men hon lekte med dem när hon hade lust ;-)
    Gloria vill inte att katterna ska ligga hos henne men honngör rent deras öron och leker gärna med dem.
    Schnappi är katt Amman som tar hand om alla och låter dem snuttabpå henne när de är små <3

    SvaraRadera
  3. Kattmamman skrev jag men iphaden ändrade :-)

    SvaraRadera