onsdag 23 juni 2010

Jag vägrar :-(


Jag tar inte ett steg i den här klänningen!
Bettan

4 kommentarer:

  1. Jättesöt i din flytklänning. Nu fattas bara vattnet... jag vet en superbra camping med vatten brevid ni kan åka till med husbilen nästa sväng- Hargshamn- jättemysig liten camping med urtrevligt folk som driver denna. Då kan ni komma hit och dricka rosé vin för det har jag köpt idag...om det inte hinner ta slut förståss för jag sitter med andra glaset nu...

    SvaraRadera
  2. Självklart kommer vi till Hargshamn.
    Nu i midsommar ska vi till Gävle med Ellen.
    Men det blir ju fler utflykter.
    Bettan är så rolig, hon tar inte ett steg om hon får på sig ett täcke eller dyl.
    Ta det lugnt med vinet, annars kan du bli "lätt översocial" :-)

    SvaraRadera
  3. Bettan smartare än matte. Man simmar ju när man har flytväst. D'oh.

    SvaraRadera
  4. Hehe, sådär gör våra hundar med när flytvästarna åker på. Ingen av dom tar ett enda steg, trots mutor med godis eller leksak.. Hehe, men dom älskar att vara på sjön!(helst utan flytväst då..)

    SvaraRadera