söndag 23 augusti 2009

Vallentuna 23/8 2009

Det bästa med hela dagen var att min älskade bror Morris kom dit (Flisa var hemma och löpte).
Alla vi 4 sprang runt och lekte på det stora flygfältet. Underbart!


Marie och Pamina




Andreas Pemmar


Tre små "gummor" skulle gå en gång.........



Maggan och Jack


Min vackra syster

Vackra Jag!




(BIM och BIR (skriver rätt namn senare))
Nu är det senare, BIM Nickname´s Fairy Blue Fiction "Iza"
BIR Cardax Orginal "Tobbe" precis som Anna skrev i kommentaren.
Hoppas nu detta är rätt annars får vi ändra igen.


Hej, dra inte i mina ben sådär!!!!!

Matte älskar mig!

Kolla in mig så snygg jag är på bordet!!!




Idag har jag blivit utställd, gjorde mitt allra bästa och fick väldigt fin kritik.
Men jag var "ngt överbyggd för dagen" så jag fick bara en slät etta. Hade ett utmärkt temperament och rörde mig bra runtom bl a.


Ja, så kan det gå. Min syster blev BIM och BIR blev Tobbe eller Jack. Pinsamt men de är så lika så vi måste fråga ikväll vem som vann.


Bettan ( som i Mattes ögon är absolut vackrast!)








8 kommentarer:

  1. Jag tror det var Tobbe som vann. :-)

    Anna

    SvaraRadera
  2. Alltså Cardax Orginal, bäst vi frågar morsan.....

    SvaraRadera
  3. Jo, Original är det. :-)
    Kul BIR-BIM-bild. Domaren håller rosetterna åt fel håll. Haha.

    Anna

    SvaraRadera
  4. Ni ser verkligen ut att ha haft det trevligt! Dessutom är du vackrast Bettan, så är det bara. Och röda plastband är ju bra, tänk om det hade varit gult, då hade man ju kanske börjat fundera.

    SvaraRadera
  5. Tack Myran jag vet att jag är vackrast!
    Om min Matte säger så så ÄR det så!
    Bettan

    SvaraRadera
  6. Grattis, vilken härlig dag ni verkar ha haft det. Kortärmade tröjor och gröna fält. Ljuvligt.

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka till cyberspace Marie!

    SvaraRadera