tisdag 9 juni 2009

Bilder från "Gästrikeresan"

Lotta med sin "lilla" hund. Jag fick hälsa på henne men blev jätterädd när hon klev på mig. Men sen gick vi en promenad och då var Minna och Schnappi också med och då var jag lite modigare.

Kolla in Mysans mormor!!!! Nästan som en liten häst!

I år simmar jag hur bra som helst! Speciellt när Linnea slänger ut pinnar åt mig.


Linnea och jag hos min "Mormor"



Mormor i egen hög person! De stora människorna satt och njöt i solen medans vi hundar och Linnea härjade runt.



Linnea ville ut med båten men nöjde sig med att bryggsegla. Det gick bra att ro så också. Är man 3 år är inget omöjligt.



Här kommer lite bilder från gårdagens utflykt.
Då hade vi strålande sol, idag spöregnar det.
Vilken tur vi hade!
hälsn Bettan

2 kommentarer:

  1. Välkomna tillbaka! Ni ser ut att ha haft en riktigt mysig och trevlig tripp. Fast det där med att få en klump till valp över sig kan man ju vara utan, eller hur Bettan?

    SvaraRadera
  2. Åh, så kul dom kommer ha när dom går vattenprov. Jag har haft turen att ha haft en kompis som var new foundland som kunde livrädda i vatten så när hon bodde hos oss ibland så passade vi naturligtvis på att bada, bada, bada. Trevlig ras med häftig historik.

    SvaraRadera