onsdag 9 januari 2013

2013 har börjat ganska bra.
Bettan som fick ont i ryggen innan jul mår nu hur bra som helst.
Det är fortfarande koppelpromenader som gäller, men idag ska hon få följa med på en prommis med de andra hundarna. Bara ett par kilometer men det blir nog kul för henne.
Igår var jag och Gloria till Edsbro och hälsade på Bolle, Jonny och Magic.
Härlig promenad med B och M och när vi kom hem hade J satt på fikat. Trevligt.
Mysigt att göra nåt med bara en hund.
självklart körde jag fel på vägen hem - hur kan man göra det!?
Jag lyckades :-)
Gunvald mår bra i sitt nya hem på Åland. Det gör mig så lycklig.
Letandet efter en lämplig hane till Gloria fortsätter.
ska träffa Lotus så snart Bettan är helt bra.
Annars får jag  väl börja leta utanför Sveriges gränser helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar