söndag 16 oktober 2011

Gina och Linn på besök

Här är en bild på mig och min familj.
Först Gina, sen jag själv Blondin-Bettan,Schnappi som ligger ner är faster till mina barn,
så min dotter Gloria och sist barnens farmor Minna.



Teddilyn´s Gina Tricot
Vi ska ligga i hårdträning till nästa utställningssäsong så både Matte Linn och Gina vet exakt hur de ska göra för att bli Vackrast i domarens ögon ;-)



Gina som är så lik Gabriel "Lobbe".

Hoppas vi snart får en huvudbild av honom att jämföra med.

Söt som socker är hon i alla fall min lilla dotter och Linn tar väl hand om henne.


Matte och Linn tog småtjejerna till skogen, hm fusk. Nästa gång vill vi alla följa med.

Så har vi bestämt att snart besöka Marie, men det vet inte Marie om ännu :-)


Bettan stolt 9 barnsmor som så smått börjar längta efter en till kull ......




2 kommentarer:

  1. Pretty family. Good luck for the shows !

    SvaraRadera
  2. Thank you!
    Next year I hope all 9 will come to a show together! That would be great!

    SvaraRadera