fredag 22 oktober 2010

Se hit Tornedalen !!!!!!!

God morgon Familjen Lindberg uppe i Tornedalen!
Vi valpar är lite småtrötta ännu.



Här är jag, Sally, med min syster Gloria Gaynor

Vad är detta?
En höna!

Jag fick den :-)

Om jag ligger på hönan kan den inte smita :-)

Ops, var är mina syskon ?


Här anfaller jag Husses tofflor. Jättekul!
Jag har vassa tänder nu ;-)
Nej Gustav, jag vilar nu.

Visst är jag söt.....

Vem vann?
Jag har ingen aning.
Nu ska jag vila igen.
Matte säger att det snöar här i Stockholm idag.
Vet inte vad snö är ännu men jag lär nog få reda på det inom kort.
Längtar till Er.
Teddilyn´s Glorious Sally







6 kommentarer:

  1. Vilken snygging Gloria är, ingen fluffvarning än ???De är hjättefina alla.. är så synd att man inte kan......
    Krammar från Eddies matte

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är, och sötare blir hon för varje dag. Längtar tills hon får komma upp till norrland :)och får uppleva en riktigt vit vinter..
    Många kramar från familjen Lindberg

    SvaraRadera
  3. Tyvärr för din del, ingen fluff.
    Men jag är glad för det.
    Alla verkar ha bra päls och är fint tecknade med korrekta bett.
    Du får glädjas åt Eddie så länge....

    SvaraRadera
  4. Sally kommer att få veta vad vinte är.
    Brr tur att hon har päls :-)

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga bilder.
    Vi ser fram emot att hälsa på igen.
    Hoppas att ni har ett par extra tofflor att
    låna ut. Vi minns hur det var när vi var och tittade på våran Hampus som liten, idag 10 år vi behöver inga tofflor hemma hos oss idag.

    Pia, Janne och Hampus

    SvaraRadera
  6. Hampus är en ståtlig gammal Herrehund!

    Klart ni måste komma snart igen.
    Tofflor får ni hålla med själv :-)

    SvaraRadera