söndag 5 september 2010

Jag bara växer :-)

Min mage blir bara större och större för var dag.
Jag går fortfarande på promenad 2 ggr/dag men kortare än vanligt.


Annars ligger vi mest och har det skönt i höstsolen.
Flisa kom idag och hon ska vara här en tid då Anna, Miranda och Morris ska på semester.
Kul, vi gillar Flisa hon är så gosig.


I vanliga fall är det jag som busar :-)
Nu måste jag vila en hel del och Minna tar över lekrollen.


Husse är inte bara doktor utan även snickare.
I helgen har han gjort klart staketet. Nu fattas bara en överliggare.



Matte håller på att göra höst.
Tar in parasoll, och lite möbler som inte tål att stå ute över vintern.
Alla pelargonerna står inne i all sin prakt. Jättefina!
Bettan




2 kommentarer:

  1. Jösses vilken mage hon fått börjar få andra tankar men står väl fast vid min gissning på fem.... även om det mer känns som 42.

    Er husse Leif är ju helt fantastisk. Vilket jättefint staket han byggt. Det är bra om han ledsnar på läkaryrket så har han ju ett till att slå tillbaka på...
    Hon är verkligen superdräktig i hela sin uppenbarelse lillBettan och det ska bli så kul att få se henne lära ett helt gäng med Bettisar och Brettisar att låta som vargen. Åh, vad det ska bli spännande <3

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är så underbart dräktig.
    Hon verkligen njuter - än så länge ;-)

    SvaraRadera