tisdag 24 augusti 2010

Fotbeklädnader

När Matte äntligen kommit igång med sina masaiskor öser regnet ner.
Med dessa skor får man en bra hållning, går rätt på hela foten och får en liten sjukgymnastik på köpet, säger Matte.


Der vackra favoskorna är inte heller att tänka på......

Nej, så här får det bli!

När jag hade skurit mig i tassen fick jag denna vackra lilla sko med mockasula.
Matte sydde om den lite så den passar mig perfekt. Stod emot en hel del väta också.
Tänker på Myran som går med sitt gipsade ben. Fy så jobbigt.
Bettan


2 kommentarer:

  1. Men gud det ser ut som barnskor, dom första. Jag var helt övertygad om att du köpt dom åt något barn- så små fötter... gulligt.

    Lilla stackars Myran och hennes ännu mer stackars matte :(
    Hon har ju sluppit gipset nu men åh, så eländig hon såg ut i senaste inlägget. Jag grät en hel flod här vid datorn. Hoppas hon snart blir bra.

    Hoppas att även du snart mår bättre i din rygg och att din värk snart blir bättre. kram

    SvaraRadera
  2. Snyft
    det gjorde jag med
    hoppas verkligen att hon snart är ok
    Maggan

    SvaraRadera