tisdag 29 december 2009

Vinter så härligt!

Vintern är väl bara helt underbar när den är som just nu!

Klasse och Louise måste ha sina matplatser högt upp annars äter jag upp deras mat snabbt som bara den.

Schnappi terrar jag dagligen!

Minna som snart är 8 år är en lugn och mycket snäll tik. Hon går gärna på långpromenad och
springer i skogen men hon vill inte så ofta leka med mig.

Fast jag kan ett knep. Om jag retar henne tillräckligt mycket så.........


så, jagar hon mig och det är det bästa jag vet!
Bettan




3 kommentarer:

  1. Wow vilka superbilder din matte har fått till! Nu njuter vi av den härliga vintern, för sommar blir det alltid förr eller senare...
    Gott slut på det här året och önskan om ett superår med nästa!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Håller med vilka fina bilder, även i tidigare inlägg på fåglarna. Här älskar vi vintern oxå. kram och gott nytt år på er. Hälsa Morris och co.

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med en glad och positiv blog. Jag är trött på alla narcissistiska tanter som gillar att strö ut elakheter. Fortsätt blogga på lilla Bettan och Gott Nytt År på dig, dina kompisar och husse o matte.

    SvaraRadera