fredag 23 oktober 2009

På besök hos Roper

Här sitter Chilly i bilen med oss. Hon flöt lätt in i vår flock.

Chilly springer ifrån sin pappa Roper och hans nya kompis, en kelpie som vi inte minns namnet på. Men han var en kul typ!

Jag och Roper springer ikapp.
Jag försökte ordna till ett gruppfoto men de övriga var så struliga så jag gav upp.....

Idag kom "Chilly" Justitia på besök med Matte Catherine och Gina. Vi hade jättekul.
Först lekte vi som galningar här i Frubol, sen åkte vi till Roper i Finsta.
Vi var jätteduktiga enligt våra Mattar för vi struntade i alla hästar och så och bara lekte!
Bettan




2 kommentarer:

  1. Vilken lattjo dag ni har haft! Mysigt att få träffa Roper igen och Chilly så klart.

    SvaraRadera
  2. Vi har haft en underbar dag. Chilly tyckte jättemycket om sin pappa - min blivande man. Hm, blir jag hennes styvmor då eller...?:-)

    SvaraRadera